Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення шлюбу ● У разі отримання пошкодженого або бракованого товару клієнт має право на заміну даного товару якісними аналогами. Зв'язавшись з нами, клієнт висилає бракований товар до нас в магазин. Після отримання замовлення з шлюбом ми відправляємо новий товар, оплату за додаткові послуги Нової Пошти магазин бере на себе. Якщо пошкоджений-бракований товар не має заміни на складі магазину , а також немає подібних аналогів , то магазин гарантує відшкодування вартості самого товару та послуг "Нової Пошти". ● У разі, якщо вантаж був пошкоджений з вини компанії-перевізника, клієнт має право звернутися в офіс перевізника і скласти акт прийому пошкодженого вантажу, і може претендувати на відшкодування матеріального збитку від компанії-перевізника. ● Товари належної якості поверненню та обміну не підлягають. Будь ласка, перевіряйте посилку на пошкодження не покидаючи відділення Нової пошти. У разі пошкодження посилки з вини компанії-перевізника, вам належить матеріальна компенсація.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.